Aplicația creștină care întrece TikTok, Spotify, Netflix și Instagram în AppStore

O aplicație de rugăciune creștină a depășit TikTok, Netflix, Spotify, Instagram și Google. Hallow a ocupat locul al treilea în topul AppStore.

Intervievat de DailyWire, Alex Jones, fondatorul și directorul general al Hallow, a dat slavă lui Dumnezeu.

„Dumnezeu face ceva cu totul incredibil. Nu ne-am gândit nici într-un milion de ani că vom avea atâția oameni din toată lumea care să se roage împreună. Să fim în top 5 în App Store este cu adevărat uimitor. Slăvit să fie Dumnezeu!”

Scopul aplicației Hallow este să „te ajute să găsești pacea, să îți aprofundezi relația cu Dumnezeu și să dormi profund în fiecare noapte”. Lansată în 2018, aceasta are milioane de descărcări în 150 de țări.

În timpul Postului Mare, aplicația a lansat provocarea anuală de 40 de zile, imitându-l pe Isus și postul său de 40 de zile în deșert.

„Timp de patruzeci de zile a umblat prin deșert. Însetat, flămând, obosit și ispitit de diavol. Și-a continuat mersul până la jertfa Sa iubitoare pentru noi pe cruce. Împreună, ca o comunitate din întreaga lume, ne vom ruga timp de 40 de zile înainte de răstignirea și învierea Sa în Duminica Paștelui. Vom călători prin clasicul spiritual care ne va schimba viața, Imitația lui Hristos, și ne vom concentra rugăciunea și meditația asupra celor trei piloni ai Postului Mare: rugăciunea, postul și dăruirea”.

Mai multe vedete creștine sunt implicate în această provocare. Printre acestea se numără Mark Wahlberg, Jonathan Roumie, care îl interpretează pe Iisus în serialul „The Chosen”, și Jim Caviezel, care l-a interpretat pe Iisus în „The Passion of the Christ”.

Sursa: InfoChretienne

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: